oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

چطور قرمزی چشمامو بعد از آرایش رفع کنم ؟

قرمز شدن چشمها بعد از آرایش برای هر کس دلیل خاص خود را دارد به عنوان مثال ، برای عده ای زدن ریمل باعث قرمز شدن و اشک آمدن از چشمها یشان می شود و در بعضی دیگر کشیدن خطی داخل چشم یا زدن سرمه باعث این امر می شود .

حال برای رفع این مشکل برای افرادی که با زدن ریمل چشمهاشون اشک می زنه و قرمز میشه توصیه میشود از ریملهایی که خرده مژه دارند استفاده نکنند زیرا در اکثر مواقع ، این به اصطلاح خرده مژه هایی که برای پر نشان دادن مژه ها در ریملهاست زیر پلک می چسبند و باعث قرمزی و التهاب چشمها می شوند به خصوص اگر ریمل مرغوبی هم نباشد. بنابراین توصیه ی اول ، استفاده از ریملهای بدون خرده مژه برای افرادی است که پس از زدن ریمل دچار این مشکل می شوند.

خانمهایی که دوست دارند از خط چشمی به هر رنگ ، سفید، سیاه و یا رنگهای روشن دیگر داخل چشمشان بکشند بهتر است از مدادهای روغنی نرم و چرب استفاده کنند تا به راحتی با یکبار کشیدن آنها پلک داخل چشمشان رنگی شود و مجبور نباشند چندین و چند بار به خاطر خشک و خشن بودن مداد این کار را تکرار کنند تا به چشمشان آسیب برسانند. در صورتی که با مدادهای نرم نیز این مشکل باز هم برایشان پیش آمد بهتر است با یک دست پلک را پایین کشیده و خطی آرام بکشند تا از تماس مداد با داخل چشم جلوگیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست: