oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

چگونه لکه های جوش را از بین ببریم؟

لکه هایی که بر اثر فشار دادن جوش ها به وجود می آید و باعث کنده شدن جوش یا آکنه می شود تبدیل به لکه های دائمی روی پوست می شود که به سختی از بین می رود. در این مطلب به چند درمان خانگی رفع لکه ها اشاره خواهیم کرد که خواندن آن می تواند مفید باشد.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ پنبه آغشته به آب لیمو به صورت خود بمالید و بگذارید خشک شود. در صورت ایجاد سوزش، آب لیمو را با کمی آب و یا گلاب رقیق کنید. استفاده از این روش هفته ای ۴ بار نتیجه قابل توجهی دارد.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ مایعی با پودر صندل و گلاب و ۲ تا ۴ قطره آب‌لیمو آماده کنید و روی صورت و گردن بمالید و بگذارید کاملا خشک شود، سپس با آب سرد بشویید. این کار را هفته ای ۲ بار تکرار کنید.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ با استفاده از پنبه کمی آب خیار را روی صورت بمالید. در فصل تابستان این کار را می توان به طور روزانه انجام داد تا به خنک شدن پوست و سفت شدن منافذ کمک کند. آب خیار برای شادابی پوست موثر است.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ یکی از روش های خانگی دیگر برای درمان لکه جوش استفاده از سیب له شده با چند قطره عسل است. این ماسک را به پوست بمالید و پس از ۱۵ دقیقه بشویید. این کار باعث روشن شدن پوست و سفت شدن منافذ می شود.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ مقدار کمی جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و بگذارید کف کند، سپس به حالت گردشی به قسمت های لکه شده بمالید و سپس صورت خود را بشویید. حالت زبری جوش شیرین به از بین بردن لکه ها کمک می کند.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ پودر کافور مخلوط شده با روغن نارگیل را روی آکنه بمالید و پس از چند دقیقه بشویید.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ یک راه طبیعی برای از بین بردن لکه ها مالیدن پالپ میوه روی آکنه ها و شستن آن پس از ۲۰ دقیقه می باشد. اسید میوه و کلاژن موجود در میوه به خصوص پاپایا (نوعی میوه)، پرتقال و آناناس در رفع لکه آکنه مفید است.
ErrooorTM.CoM| گروه اینترنتی ايران ويج ( ارور سابق )‌ چیزی که نباید فراموش شود این است که به هنگام رفع لکه های آکنه باید مصرف آب را بالا ببرید تا به روند رشد پوست جدید کمک کند.