oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

مدل آرایش صورت تابستان 2010


امسال تابستون هم مثل سال های گذشته مدل ارایش خاص خودش رو داره و نسبت به سال های قبل متفاوت هست. البته هر کسی نسبت به سلیقه ای که داره ارایش میکنه و به هر پوست و صورتی یه نوع ارایش میاد و صورت رو جذاب میکنه. بنابراین من اینجا دو نکته اصلی رو که باید رعایت بشه تا ارایشتون جداب و به روز باشه واستون توضیح میدم.

نکته اول در مورد ارایش چشم و ابرو هست. اگر فاصله بین ابروهاتون زیاد هست باید این فاصله رو کم کنید و ابروهاتون به هم نذدیک باشه. ابروها نباید نازک باشن و حتی باید کمی از رنگ طبیعی خود ابروها تیره تر باشن. اینجوری خیلی جذاب به نظر میرسن. اگر میخواید ارایش چشم هاتون مطابق مد روز باشه نباید خیلی اونا رو ارایش کنید. استفاده از ریمل و یه کوچولو مداد چشم و سایه ای که نزدیک به رنگ پوست باشه برای ارایش چشم کافی هست. خط چشم ممنوع! با ارایش کردن زیاد چشم ها خودتون رو از دایره ی خانوم هایی که تو فصل تابستون ارایش چشم گیر و جدابی دارن جدا نکنید.

نکته دوم در مورد ارایش لب هست. لب ها رو باید ملیح و جذاب ارایش کنید...سعی کنید از رنگ های تیره استفاده نکنید و روی رژ لبتون هم برق لب بزنید تا به چشم بیان.



۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

آرایش تیره

فکر نکنید که یک آرایش تیره و سیاه شما را ترسناک جلوه خواهد
داد. ایـن نـوع آرایش هم برای روز و هم شب مناسب خواهـد بـود.
این سه قدم را برای انجام چنین آرایشی دنبال کنید.

1- به آرامی با مداد چشم سیاه و نرم بالا و پایین پلک را بکشید، توجه کنید که کاملاً این خط چسبیده به مژه ها باشد.

2-بعد آن را با برس مخصوص یا حتی انگشتانتان کاملاً صاف کنید.

3- سپس با برس نرم متوسط کمی سایه تیره بالای پلک بزنید. هر چه بالاتر از مژه ها می روید این سایه باید کمرنگ تر شود. غروب خورشید را در نظر بگیرید، در افق رنگها پررنگ تر هستند و هر چه بالاتر می رود کمرنگ تر می شود. همین رنگ را در زیر چشم هم استفاده کنید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای صاف کردن گوشه ها از سایه کرم
رنگ استفاده کنید تا با آن مخلوط شود. و در آخر ریمل سیاه را به مژه ها بزنید.

نکته: وقتی آرایش چشم ها زیاد باشد، لب ها باید بسیار ساده آرایش شود. سعی کنید برای لب از رنگ های روشن و تقریباً براق کننده استفاده کنید. مردمان