oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

می‌خواهید رنگ مو بخرید؟به این نکات توجه کنید


بر مبنای رنگ كردن یا رنگ نکردن مو، خانم‌ها را می‌توان به 3 دسته تقسیم کرد؛
قبل از خرید رنگ مو بخوانید
بر مبنای رنگ كردن یا رنگ نکردن مو، خانم‌ها را می‌توان به 3 دسته تقسیم کرد؛ گروه اول آنهایی هستند که اهل رنگ كردن مو در خانه نیستند و معتقدند باید كار را به كاردان سپرد و همیشه برای رنگ‌‌آمیزی و سایر خدمات آرایشی فقط به آرایشگران مجرب مراجعه می‌كنند....

گروه دوم آنهایی هستند که علاقه زیادی به رنگ كردن موهایشان دارند اما چون علم كافی ندارند، هر بار که به فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی می‌روند، رنگ مورد علاقه‌شان را از درون كاتالوگ رنگ پیدا می‌كنند اما هرگز رنگی كه نصیب‌شان می‌شود، شباهتی به رنگ كاتالوگ ندارد. اما گروه سوم آنهایی هستند که درباره رنگ‌ها اطلاعات كافی دارند و شاید آموزش آرایشگری هم دیده باشند و خودشان به راحتی در خانه به رنگ دلخواه می‌رسند.

اگر می‌خواهید شما هم جزو همین گروه اخیر باشید، باید درباره رنگ‌ها و اصول انتخاب و كار با آنها بیشتر بدانید.

رنگ‌ مو به 2 دسته موقت و اكسیداسیون تقسیم می‌شود. رنگ‌های موقت نیازی به اكسیدان ندارند و دانه‌های رنگی آنها به دلیل كوچك بودن به راحتی وارد كوتیكول مو شده و زیر پولك‌ها قرار می‌گیرد. در این مورد، از آنجا که واكنش شیمیایی رخ نمی‌دهد با یكی‌دو بار شامپو زدن، رنگ از روی مو پاك می‌شود. این نوع رنگ‌ها به شكل اسپری در بازار موجود است.
رنگ‌های اكسیداسیون به 2 دسته دایمی و نیمه‌دایمی تقسیم می‌شوند. رنگ‌های نیمه‌دایمی ژله‌ای هستند و به اندازه 12 تا 15 بار شامپو كردن دوام دارند. اما رنگ‌های دایمی به‌صورت كِرِم یا خمیر هستند و با برخی واكنش‌های شیمیایی وارد ساختمان مو می‌شوند و دانه‌های مصنوعی‌رنگ آنها با پیگمنت‌های طبیعی مو مخلوط می‌شوند و رنگدانه‌های بزرگ‌تری ایجاد می‌كنند كه به صورت دایمی در مو می‌مانند. این رنگ‌ها از جمله پرمصرف‌ترین رنگ‌ها در سراسر جهان هستند.

به چه رنگ مویی می‌گویند مرغوب؟
یك رنگ موی مرغوب باید 6 ویژگی داشته باشد؛ ایجاد شفافیت و درخشندگی، قابلیت پوشانندگی كامل، خواص پایداری بیشتر، سازگاری با پوست، ایجاد رنگ طبیعی و نرمی در مو. در مقابل، رنگ موی نامرغوب معمولا باعث كدورت مو می‌شود؛ آن را خشك می‌كند و تمام سطح مو را نمی‌پوشاند.

چه رنگی بیشتر به شما می‌آید؟
افراد از لحاظ رنگ پوست و ظاهر به 2 دسته گرم و سرد تقسیم می‌شوند. رنگ موی انتخابی باید ضدرنگ پوست باشد تا آن را خنثی و چهره را جذاب‌تر کند. به‌طور كلی، افراد لاغر را جزو دسته سرد و اشخاص چاق را جزو دسته گرم طبقه‌بندی می‌كنند. افرادی كه پوست‌های تیره دارند جزو دسته سرد و افرادی كه پوست روشن، سفید و سرخ دارند جزو دسته گرم هستند. برای افرادی كه جزو دسته سرد هستند رنگ‌های شرابی، مسی، شاه‌بلوطی، طلایی، فندقی، بادامی و آجری مناسب است و برای افرادی كه جزو دسته گرم هستند، بلوند خاكستری، زیتونی، صدفی، قهوه‌ای مات یا بلوند دودی پیشنهاد می‌شود.

واریاسیون فراموش نشود!
واریاسیون‌ها رنگ‌های اصلی با غلظت بسیار بالا، خاص و قوی هستند و به همین دلیل باید در مقادیر بسیار كم مصرف شوند. واریاسیون‌ها به رنگ‌های قرمز، زیتونی، آبی، طلایی، خاكستری و بنفش موجود هستند و هر یك به برخی از رنگ‌ها باید اضافه شوند تا قرمزی یا زردی رنگ مو كاهش یابد. به عنوان نمونه واریاسیون بنفش برای تركیب با رنگ‌های سری A و C است یا واریاسیون خاكستری برای سری رنگ‌های سرد. واریاسیون آبی بیشتر با سری N تركیب شده و رنگ مات می‌دهد. واریاسیون قرمز را نباید با سری A،C و M تركیب كرد. واریاسیون طلایی را می‌توان با تمام سری‌ها تركیب كرد و واریاسیون سبز مناسب برای رنگ‌های سری A،C و M است.

اكسیدان هم بخرید
بعد از اینكه رنگ واریاسیون مورد علاقه را تهیه كردید، لازم است اكسیدان هم بخرید. برای رنگ معمولی اكسیدان شماره یك و برای دكلره اكسیدان شماره 2 انتخاب كنید. رنگ و واریاسیون را كاملا مخلوط كنید، بعد اكسیدان را به آن بیفزایید و بعد از مخلوط كردن كامل موهایتان را رنگ كنید.

مدل های بسیار زیبای کیف زنانه کمپانی Krakoff برای زمستان 2010


















چگونه ترکهای پوستم را با آرایش محو کنم؟

کلید آن زیرسازی آرایش است. از زدن پودر و پنکیک به صورت پرهیز کنید زیرا ترکهای پوست را بیشتر نمایان می کند.
سوال:
چگونه ترکهای پوستم را با آرایش محو کنم؟

پاسخ بابی براون:

کلید آن زیرسازی آرایش است. از زدن پودر و پنکیک به صورت پرهیز کنید زیرا ترکهای پوست را بیشتر نمایان می کند.
1. رنگ روشن انتخاب کنید
کرم با رنگهای مختلفی را امتحان کنید. رنگی که کمی از پوستتان روشن تر است را انتخاب کنید.
2. به پوستتان بزنید
با بورس مخصوص کرم یا با نوک انگشت مقدار کمی روی محدوده موردنظر بزنید. کمی به بالا و به سمت خط موهایتان پخش کنید.
3. آرایش را ثابت نگه دارید
اگر پوستتان چرب است کمی پودر به پیشانی، بینی و چانه تان بزنید تا زیرسازی آرایش تان را نگه دارد و کرم تان را صاف و تمیز نشان دهد.