oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

مانیکور چیست؟!


به عمل برداشتن گوشت اضافه دور ناخن(کوتیکول) مانیکور میگویند.

مانیکور به چند دلیل انجام میشه

۱- برای زیبایی ناخن و کشیده تر شدن ناخن های گرد و پایه کوتاه

۲-به منظور زیاتر شدن لاک روی ناخن

۳-به منظور راحتتر انجام دادن کاشت ناخن

۴-به دلیل عدم نفوذ هوا به زیر ناخن های کاشته شده

۵-بهداشت ناخن

مانیکور با ابزار خاص انجام میشه که در تصویر یک نشان داده شده است که یه اون ست

مانیکور میگن.

این ست تشکیل شده از

۱- قاشقک عقب زن :که در تصویر مشاهده میکنید یک ابزار میله ای شکل هست که سر اون مثل قلم میمونه که برای کنار زدن گوشت های دور ناخن(کوتیکول) به کار میره که در دو نوع چوبی وفلزی وجود داره

نوع چوبی اون یک بار مصرف میباشد که برای مصارف سالنی مناسب هست

۲- انبرک : این وسیله که به شکل موچین هست برای چیدن و یا بریدن گوشت های کنار زده توسط عقب زن به کار میره

۳-ناخن گیر : برای کوتاه کردن ناخن

۴-سوهان : برای صاف کردن ناخن و مدل دادن

۵-فرچه: برای شستشو و تمیز کردن زیر ناخن


طریقه مانیکور کردن:

در ابتدا ناخن ها را با ناخن گیر مرتب کرده و به دلخواه شخص سوهان کشیده، دست را به مدت ۱۵ دقیقه داخل مواد نرم کننده یا مواد جدیدی که دربازار جایگزین نرم کننده و آب شده قرار میدیم.بعد دست را با حوله خشک کرده و کوتیکول های دور ناخن را با عقب زن به ته ناخن فشار میدیم تا گوشت ناخن جمع بشه و به عقب بره بعد ازین کار با انبرک کوتیکول ها را برمیداریم البته باید توجه داشته باشیم که در این مرحله زیاد اونا رو برنداریم چون باعث میشه به گوشت اصلی ناخن آسیب وارد بشه و خون بیاد و حتی در موارد حاد باعث عفونت بشه بنابراین برای کار با این وسیله تمرین زیاد احتیاج هست.بعد ازن که کوتیکول همه ناخن ها رو جدا کردیم به وسیله سوهان برقی (برای کسانی که در سالن کار میکنند)دور ناخن رو یعنی قسمت لانولا رو با دور کم سوهان میتراشیم تا آثار کوتیکول از بین بره درضمن ناخن هاییکه تیره هست بهتر که یک دور روش رو با سوهان برقی بتراشید.بعد ازین کار اگر ناخن دوباره به سوهان احتیاج داشت این کار را انجام داده و بعد به وسیله کرم مرطوب کننده ناخن ها رو چرب میکنیم و لاک مورد نظر رو برای شخص میزنیم.توجه داشته باشید بعد از انجام هر مانیکور وسایل کار رو ضد عفونی کنید توسط الکل سفید یا دستگاه ضد فونی کننده






مدل جدید لباس نامزدی محجبه و پوشیده زیبا








مدل لباس اسپرت جدید زنانه






۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

11 نکته در مورد استفاده از طلا و جواهر برای بانوان

صابون مد، به تن طلا و جواهر هم خورده است. اين روزها اگر چه به اقتضاي مد، مارك‌هايي مانند ورساچي و بولگاري، ويترين‌هاي طلا و جواهرفروشي‌‌ها را پر كرده‌اند، اما براي يك انتخاب خوب در دنياي طلا و جواهر بايد به چند نكته توجه كنيد. از جمله اينكه:
  1. اگر پوست‌تان سفيد يخي است، ترجيحا به جاي طلاي زرد از طلاي سفيد استفاده كنيد. درخشندگي طلاي سفيد، زيبايي و جلوه پوست‌‌تان را بيشتر مي‌كند.
  2. اگر پوست‌تان گندمگون (رنگي مابين سفيد و برنزه) است، استفاده از طلاي زرد و تركيب آن با طلاي قرمز براي جلوه پوست‌تان مناسب‌تر است.
  3. اگر پوست‌تان برنزه يا سبزه تيره است، ترجيحا از زيورآلاتي استفاده كنيد كه تركيبي از طلاي سفيد و زرد باشند.
  4. در مهماني‌هاي رسمي اگر تنها نگين انگشتر و يا نگين آويز گردنبندتان همرنگ لباس يا مكمل رنگ لباستان باشد، مناسب‌تر است.
  5. گردنبند پهن، اصطلاحا اسپرت است و استفاده از آن در محافل رسمي چندان مرسوم نيست. بهتر است كه از اين گردنبند‌ها در مهماني‌هاي صميمي و محافل دوستانه استفاده كنيد. اين را هم فراموش نكنيد كه اگر گردنبندتان پهن باشد و نگين‌هاي رنگي داشته باشد، چهره‌تان عبوس و گرفته به نظر مي‌رسد.
  6. وقتي از گردنبند پهن استفاده مي‌كنيد، بهتر است از گوشواره صرف‌نظر كنيد‌، چون بخشي از فضايي كه براي جلوه‌ي گوشواره‌تان لازم است، توسط پهني و درخشندگي گردنبندتان از بين مي‌رود. ضمنا بهتر است كه رنگ سنگ‌هاي به كار رفته در جواهرتان با رنگ پوست‌تان هماهنگ ‌باشد.
  7. موقع انتخاب دستبند دقت كنيد كه دستبندتان تنگ نباشد و ضمنا آنقدر هم بزرگ نباشد كه با كاهش وزن‌تان توي دست لق بزند يا از دست‌ بيفتد. اگر دست‌تان نسبتا چاق است، دستبندي انتخاب كنيد كه كيپ دست‌تان نباشد. دستبندهاي تنگ، دست‌تان را چاق‌تر از آن چيزي كه هست، نشان مي‌دهند. در انتخاب دستبند بايد راحتي دست را هم در نظر بگيريد. اگر دستبندتان باعث درد يا حس گرفتگي در مچ دست‌تان مي‌شود، هميشه حس ناخوشايندي خواهيد داشت و از خريدتان ناراضي خواهيد بود.
  8. اگر گوشواره‌اي با آويز بلند داريد، بهتر است از گردنبند صرف‌نظر كنيد تا جلوه‌ي گوشواره‌تان بيشتر شود. اگر گردني كشيده و بلند داريد و اگر موهايتان كوتاه است يا اگر موهاي بلندي داريد كه هميشه جمع مي‌كنيد، بهتر است از گوشواره‌هاي بلند و پهن استفاده كنيد. اگر گوش‌هاي كوچكي داريد، ترجيحا از گوشواره‌هاي چسبان استفاده كنيد.
  9. از طرح‌هاي جديد طلا و جواهر مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: طرح‌هاي شوپارت ، كه در آنها چندين جواهر در يك محفظه شيشه‌اي به صورت معلق قرار مي‌گيرند. كارهاي مرصع كاري پنهان،كه يك نگين بزرگ از به هم پيوستن چندين نگين كوچك‌تر تشكيل مي‌شود به نحوي كه از دور فقط يك تكه بزرگ نگين به نظر مي‌رسد. و توري‌هاي بسيار نازك و ظريف، كه برگرفته از طرح‌هاي ايتاليايي و سوييسي است.
  10. خطر بروز حساسيت‌هاي پوستي در استفاده از انگشتر، گردنبند، گوشواره و دستبند وجود دارد. اگر با نشانه‌هايي از حساسيت پوستي مواجه شديد، حتما براي درمان به پزشكان مراجعه كنيد
  11. و بالاخره اينكه، اگر طلا و جواهرتان را با استانداردها و معيارهاي انتخابي خودتان بخريد، مطمئنا علاقه بيشتري به آن پيدا خواهيد كرد و در نهايت هم از خريد خودتان راضي و خشنود خواهيد بود. اسير مد بودن و تقليد كوركورانه از مد روز، باعث مي‌شود حس مالكيت و علاقه‌تان نسبت به آنچه خريداري كرده‌ايد، به مرور از بين برود

بهترین راه صاف کردن موهای وز را بدانید

موهای وزی دارم که صاف کردن آنها برایم بسیار سخت است به همین دلیل آنها را همیشه پشت سر گلوله کرده و جمع می کنم، اگر کوتاه کنم پف می کنه و بدتر میشه و در صورت بلند بودن نیز لذتی از آن نمیبرم آیا راهی هست؟بله البته، موهایی که فر ریز داشته و یا حالت وز دارند باید مراقبتهای خاص آنها را انجام داد تا آنها را به شکلی که دوست دارید درآورید و البته کارهایی که برای صاف کردن آنها باید انجام داد زیاد سخت نیست و با کمی توجه می توانید آنها را به صورت لخت و صاف درآورید به این ترتیب که:
1-حتما در حمام از نرم کننده در پایان کار شستشو با هر شامپویی جداگانه استفاده کرده وخوب آبکشی نمایید.
2- موها را در همان حالت خیسی خوب شانه زده و صاف کنید.
3- وقتی کاملا آب موها گرفته شده تنها با درصد کم از رطوبتی که در موها باقی مانده آنها را با بزرگترین بیگودی ها و با جداکردن لایه های کم از مو محکم بپیچید.

4-می توانید برای خشک شدن کامل آنها از سشوار استفاده کرده و روی بیگودی ها سشوار داغ بگیرید تا موها کاملا خشک شوند.
5- پس از خشک شدن آرام و تک تک بیگودی ها را باز کرده و همینطور یکی یکی با همان لایه های کم با موپیچ درشت و بزرگ با حوصله آنها را یکبار از رو و یکبار از زیر صاف کنید و تنها نوک آنها را کمی حالت دهید.سشوار را مماس موپیچ گرفته و با آن آرام پایین بیاورید تا روی موها خورده جمع نشود و البته مواظب باشید حرارت سشوار آنقدر نباشد که موها آسیب ببینند.
6- وقتی یکی یکی بیگودی ها باز شد و موها آرام و کم کم سشوار کشیده شدند کمی واکس مو نه کرم مو به نوک انگشتان زده و روی موها بکشید تا خورده ها کاملا بخوابند.
7- شاینرها که به صورت اسپری یافت میشوند نیز موها را نرم و لخت و براق میکنند، می توانید در پایان کار از این اسپری نیز کمی لابه لا و روی موها زده ودستتان را روی آنها بکشید تا خورده موها و الکتریسیته ی مو ازبین برود.
8-با موپیچ درشت خود به همین حالت و با سشوار داغ و ضرب زیاد روی موها را پس از زدن واکس یا شاینر خوب سشوار بکشید و نوک آنها را حالت دهید.دقت کنید برای لخت شدن موهای وز شاید نیاز به دو تا سه بار سشوار کشیدن باشد. ..
9- پس از اتمام سشوار موها با باد داغ کمی از باد سرد سشوار نیز در لابه لای موها بزنید و آنها را خنک کنید، سپس آنها را با کلیپس دندانه دار درشت از زیر به بالا بزنید تا از عرق کردن و برگشت مو به حالت فبلی جلو گیری شود.
10-موها را به طور کامل زمانی باز گذاشته و دور خود بریزید که در جایی خنک بوده و مطمئن هستید که عرق نخواهید کرد.
اگر تمام نکات گفته شده به خوبی رعایت شود تا حمام بعدی شما موهایی صاف و خوش حالت خواهید داشت.

عوارض لاک های دندان

دستگاه‌های سفید کننده دندان، پودرها و لاک‌های دندان عوارض مختلفی به همراه دارند و تنها با مجوز دندانپزشک باید استفاده شوند.
فریدون نعمتی اظهار کرد: دستگاه‌های سفید کننده دندان که با نام‌های تجاری مختلف در اختیار اشخاص قرار می گیرد تاثیر چندانی بر از بین بردن اجرام دندان و سفید کردن آنها ندارند و هر گونه اقدام در این جهت باید با مجوز داندانپزشک صورت گیرد.
وی در ادامه به لاک‌های دندان اشاره کرد و گفت: این لاک‌ها برای زیبایی دندان مورد استفاده قرار می گیرند و از سوی دندانپزشکان چندان مورد تایید واقع نمی شود، زیرا ممکن است با بزاق دهان حل شده و عوارضی را به همراه داشته باشند.
نعمتی در خصوص پودرهای سفید کننده دندان نیز اظهار داشت: پودرها نیز حاوی مواد ساینده هستند که عوارضی را برای مینا دندان به همراه دارند و تاثیر این مواد به حدی است که حتی مسواک زدن با خمیر دندان‌های سفید کننده نیز توصیه نمی شود.
این دندانپزشک در خاتمه تاکید کرد: هر شخصی باید در فاصله‌های زمانی شش ماهه برای معاینه دندان به دندانپزشک مراجعه کند . برای از بین بردن جرمهای دندان مناسب ترین راه، مراجعه به دندانپزشک است