oxinads

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

ده قدم براي رنگ کردن ريشه‌ موها

خيلي اوقات وقتي موهايتان را رنگ مي‌کنيد، پس از 4 تا 5 هفته دوباره ريشه موهاي اصلي‌تان را مي‌بينيد که رشد کرده و رنگ موهايتان ديگر آن جلوه و زيبايي را ندارد، بنابراين مي‌توانيد هر ماه موهايتان را دوباره يکدست کنيد.
قدم اول : تمام بخش‌هاي مو که ريشه آن درآمده و رنگش را با ساير موها که پيش از آن رنگ شده، خوب مشخص کنيد و سپس همان رنگي را که به موها زده بوديد، انتخاب کنيد.
قدم دوم : موهاي خود را بشوييد و سپس خشک کنيد.
قدم سوم : اين وسايل را آماده کنيد: يک لباس کهنه براي اينکه بدن و لباس اصلي‌تان رنگي نشود، رنگ مو، دستکش، کليپس براي اينکه موها راحت‌تر جمع شود، شانه و حوله.

قدم چهارم : موها را به چند بخش تقسيم کنيد و به وسيله کليپس هر بخش را طوري ثابت کنيد که ريشه موها کاملا مشخص شود.قدم پنجم : يک دستکش دست کنيد و رنگ مو را طبق دستوري که در بروشور آن آمده، آماده کنيد.
قدم ششم : حوله را روي شانه‌هايتان بيندازيد تا قطرات رنگ روي لباس‌تان نريزد.

قدم هفتم : هر بخش از موها را که مي‌خواهيد ريشه‌اش را رنگ کنيد از کليپس جدا کنيد و رنگ را به طور کامل به ريشه آن بماليد.قدم هشتم : اين کار را تا رنگ شدن همه ريشه‌هاي مو تکرار کنيد. يعني بعد از اتمام يک بخش، کليپس بخش ديگر را باز کنيد و رنگ را به ريشه آن بماليد.قدم نهم:زمان را تنظيم کنيد. پنج دقيقه زمان پيشنهادي براي رنگ گرفتن ريشه موها است.
در اين فرصت مي‌توانيد کتاب يا مجله‌اي بخوانيد.
قدم دهم : بعد از گذشت اين زمان، باقي‌مانده رنگ را از روي ريشه موها برداريد و سپس موها را خوب بشوييد.توجه کنيد:بهترين راه براي رنگ کردن ريشه موها مخصوصا اگر بار اول است که اقدام به اين کار مي‌کنيد، مشورت با يک آرايشگر است.بعد از رنگ کردن موها، تا چند روز از شستشوي موها با آب حاوي کلر خودداري کنيد.دقت کنيد که نور خورشيد خيلي سريع‌تر رنگ موها را مي‌برد.

بنابراين موها را مستقيم در معرض آفتاب قرار ندهيد.مراقب باشيد رنگ وارد چشم‌ها‌يتان نشود

هیچ نظری موجود نیست: